Bröllopsnerver: 4 dagar kvar

Möhippebilder! Lisebergs spelhall, juckandes på en ridhäst. Jag vann nästan.

Lotten hade bättre knix.
Jag fick gjort lite igår, småpill, sådant som ska vara med till dukningen och så vidare. Dessutom hjälptes vi åt, jag och Kristoffer, och skapade en skojig danslista på över tre timmar, jag provdansade till flera stycken av låtarna och de fungerar perfekt! Så släppte en del av stressen över finliret som ska till innan Dagen, och därför kom lite skriv igenom; jag insåg att jag har saker att fixa till bok två, Fågelbarn, riktigt mysiga saker. Så det ska jag göra idag.

Sedan ska vi:
  1. dansa ikväll
Och det ska bli skoj. Nu måste, måste det sitta, eller? Dansen är ju inte så komplicerad. Bara lyftet i slutet ...

Hur känns det?
Magknipigt, och spännande. Och jag tittar på min lista över saker att göra och inser att det bästa vore att vänta med resten nu, tills typ två dagar innan, eller en dag (måla naglarna?), så jag känner mig lite sprattlig. Som ett barn som inte får. Därför kommer skrivet väl till pass, och innan dess en lång morgonpromenad, innan frukost. Gott.

Att tänka på?
Jag ska ta det lugnt, det har jag att tänka på. Lugn och fin, allting går att fixa till en viss punkt, sedan får saker och ting bli som de blir. Och jag ska tänka på att söka jobb efter bröllopet, för just nu går det inte att fokusera på, det går bara inte.

Kommentarer