Torsdagen i bilder

Lite bilder blev det allt, men jag glömde för det mesta själv att vara med på dem! Snurrig, snurrig dag igår, och en oerhört rolig erfarenhet!

Jag på spårvagnen mot bokmässan, nervös.

Det första jag gjorde var att ansluta mig till Ada och kolla in Jenny Jägerfeld och Calle Brunell i Svenska Tidskrifters monter, "Psykologer läser", den här gången Korparna av Tomas Bannerhed. Jag blev sugen på att läsa, den hamnar i min semesterhög.

Jag överraskade ett par heta författare i vår monter när de minst anade det! Yes! Åsa Anderberg Strollo var inte beredd, men det var Sara Ohlsson.

Ada var mycket nöjd med dagen. Och Katarina Sandberg ska alldeles snart debutera på Gilla Böcker! En riktigt lattjo tjej! :)

Tre suddiga damer på Ung Scen, de pratade om boken Het och om sex. Jäkligt trevligt.

Publiken var helspänd. Och Anna höll koll på det sociala nätverket (fröken som står upp i ljus blus).

Senare på dagen började vårt finfina mingel. Jag är ingen minglare, men jag klarade mig ändå bra.

Alltså, jag vet inte. Men loggan är helt klart snyggare än jag.

Lina Arvidsson höll låda.

Jenny och Lina, sista vettiga kortet jag lyckades ta. Efter detta begav vi oss till Tara's för väldans trevlig förlagsmiddag, och sedan hamnade vi på Park. Och där träffade jag Amanda Hellberg! Så roligt att äntligen se henne i verkliga livet! Jag såg även Tommy Körberg, Thomas Bodström, Agneta Sjödin, ja, herre jävlar, det var smockat. Och intressant.

Och för er som undrar vad jag sysslade med igår har ni svaret här.

Kommentarer

Det ser ut som att du hade en fantastisk dag. Jättekul att följa dig via bloggen.
Christin sa…
Kul att du gillar! :) du är inte på plats själv?
lina sa…
Å va bra du varit på att blogga! Jag kanske länkar till dig från min blogg sen, har inte alls tagit lika många o snygga bilder. Kram och tack för en trevlig mässa! Och du var visst det proffsig på Ung Scen, inte alls en guppy tycker jag!
Christin sa…
Jamen, du får så klart låna in lite bilder från mig, om du vill! Då kan du bara nämna att det är från mig, och länka under. Men låna på! Ser skojigare ut med bilder i inläggen! ;)

Och tack för dina ord, jag ska börja tro på dem.