Den långlivade boken

Det är så gott att hitta recensioner av Kaninhjärta, fortfarande! Jag blir så glad!

Idag är en av de dagar jag får innan brödjobbet drar igång, den här julen, som en jul tidigare, blir det i en boklåda och det känns fantastiskt roligt och spännande! Jag ska höra med chefen om jag får nämna exakt var jag är här på bloggen, det hade varit lite kul. Då kan ni komma och handla era julklappar av mig, jag lovar, jag är en jäkel på att slå in paket. Och inte bara på att skriva :D
Så, idag är en skrivdag, som igår, och som nästa vecka. Och den här omgången av Fågelbarn är också snart klar. Det går undan när jag väl sitter här.

Den här helgen ska jag och Kristoffer till Vallda på middag, vi ska visa lite bilder från vår resa och träffa min goda familj, varenda liten kotte kommer! Ska bli skönt att se dem. I övrigt skulle vi behöva städa. Jag har inte sett mitt skrivbord på flera månader, för att inte tala om byrån i sovrummet; full av bröllopsgrejer, fortfarande. Men hur kul är det att städa, jag menar, på en skala från ett till fem?

Nu gör jag helg. Stor kram till er!

Brännan börjar redan blekna, men inte minnena. Jag är så tacksam för resan vi fick och vädret, som var på vår sida, åtminstoe på Capri.
 

Kommentarer

cyndi sa…
Skulle så gärna komma och handla julklappar av dig.
För böcker är ju bästa klappen.
Men...
Ja...
Staden ...

Hälsningar
Fegis
(med Kaninhjärta på julönskelistan)