Ett litet avslöjande

Jag frågade Emma idag, som min chef numera heter, om jag kunde "outa" var jag ska jobba över jul. Vilket hon nickade glatt åt. Så; Akademibokhandeln på Frölunda Torg!

Med andra ord, vill ni köpa ett signerat exemplar av Kaninhjärta direkt av mig, kanske till någon i julklapp, är det bara att knata förbi! Jag jobbar inte alla dagar, men skulle jag fattas just den dagen ni kommer går det bra att köpa boken och lämna kvar den till mig, så signerar jag och slår in sådär tjusigt. Sedan får ni dock komma och hämta klappen, vi har inga möjligheter att posta.

Och har ni inte vägarna förbi Frölunda Torg, och missar denna oerhörda chans att träffa mig, har jag några exemplar av Kaninhjärta hemma. Så vill ni köpa den av mig, signerad så klart, går det också bra! Jag tar 100 kronor för den, plus frakt.

Merry Christmas! Booohoho!


Kommentarer