Just precis nu

... saknar jag mitt förlag. De är mycket, mycket upptagna. Böcker som ska slutjobbas och gå till tryck väldigt snart. Kontrakt som ska skrivas. Det är så när förlagen är mindre. Man har kontakt när det behövs, men tiden däremellan kan bli lång. Bor man dessutom i olika städer blir det där mysfikandet inte så vanligt.

Och just precis nu saknar jag det. Mysfikandet. Jag får bli bättre på att åka tåg, tror jag.

Mysfikande med Ada & Anna, snodd från Lisa och Johanna på bloggen Inte nu.

Kommentarer

cyndi sa…
Tåg är bra.
Man hinner både fika och läsa.

Vi ensamjobbare borde ha ett eget tåg!
Christin sa…
Jaaa! Eller hur? :)
Nanna Bylund sa…
Jenny? Lisa!

Ja, fler fika-möten på förlag vill man ju ha ... Håller helt med. :)
Christin sa…
Men åh! Hur tänkte jag där? Tack Nanna.

Haha, ja, mer förlagsfikor till folket!