Kaninhjärta blir talbok!

Check it out!

Tycker jag är mycket, mycket roligt.

Kommentarer

Becka sa…
Hej! J
Jag undrar hur lång tid det tog från att du lämnade in ditt manus av Kaninhjärta och tills den släpptes i bokhandeln. Hälsning Becka
Christin sa…
Becka - just Kaninhjärta tog för mig ungefär två månader att skriva. Sedan tog det ytterligare någon månad innan förlagen hade den på sitt bord. Från dess att Gilla Böcker antog mig tills boken kom ut tog det ytterligare 6 månader ungefär. Då var Kaninhjärta väldigt färdig redan när förlaget fick den, vi gjorde inga större omarbetningar utan petade mest i texten. Med Fågelbarn är det lite mer jobb. Det varierar mellan böckerna, faktiskt.

Malin - visst är det? :) tack!
Christin sa…
Becka - nu glömde jag summera, men ungefär ett år från dess att du sätter dig ner och skriver, tills boken finns i butik, brukar vara den vanliga drillen. I vart fall för mig.