Redigeringsrunda ett

... klar! Jag skickade manuset till Ebba igår och tog mig friheten att skriva på något helt nytt idag. Precis innan frukost. Tror det blir bra. Ada har det snart på sitt bord ... 
 
Ja, och som ni ser har jag bytt plats. Nu sitter jag i den lilla knakiga soffan framför brasan, som just brunnit ut, men som fortfarande alstrar värme. Det var fjorton minus här i natt. Och ute ligger snön kvar, så klart. Blir att klä sig rejält när vi beger oss in till Laholm om en stund. Dagarna här är urmysiga. Vi jobbar på dagarna, promenerar och fjantar runt i snön, tar små turer i byggden, och på kvällarna lagar vi middagar och tänder brasor och kollar avsnitt av The Wire. Good shit.
 
Och eftersom det är så urmysigt här, och jag mår riktigt bra, ska jag ta en runda med manus till bok tre lite senare idag.
 
Tjofräs!
 

Kommentarer