Det funkar

Det funkar att ta paus från bloggen - lusten återvänder. Sedan gör solen sitt. Vi har haft underbara dagar det senaste, visst har vi? Jag tror jag ska tidigarelägga min återkomst till nästa torsdag. Då kommer jag blogga stadigt igen. Varför just torsdag, undrar ni? Well, på torsdag får ni veta. Dagen då något nytt och jäkligt spännande tar vid.

Okej. Mer info!
  • jag hade INGA HÅL (= tandläkarbesök)
  • tågbiljetterna till LitteraLund bokade, nu känns det i magen
  • möjligt att något roligt händer helgen 15-17 mars här i Göteborg, för alla Christin Ljungqvist-fans! Detaljer kommer ...
  • 20 mars är jag i Stockholm hos Gilla Böcker! Detaljer kommer ...
  • nästa vecka finns stor chans att Fågelbarn kommer från tryckeriet
  • jag läser Agaat (Marlene Van Niekerk) och gillar väldigt
  • och, ja, kommande torsdag, jag kan ju avslöja detta: jag kommer börja blogga någon annanstans, också, någon annanstans där jag syns MER
Snart kommer våren på riktigt. Jag längtar.

Kommentarer