En Kungsbacka-dag

Här har vi min systerdotter, Theya. En skriande handpussare som gärna balanserar på saker och ting.

Här har vi min systerson, Algot. En minst lika skriande treordspratare som ville se bilden på sig själv innan den var tagen.

Här har vi min syster, Pernilla. En av de finaste mammorna jag känner, med stor fäbless för fina krukor och balkonginredning.

Efter stadsvandringen tog vi det lugnt i soffan till Svärdet i stenen.

Och medan vi gjorde det, såldes lite böcker på Stockholms central, igen.

Kommentarer

cyndi sa…
Jadu.
Det kanske man skulle ha.
En Kungsbacka-dag ;-)
Just där finns en liten kille som snart fyller sju.
Skulle tro att han också far omkring och balanserar på allt.
Det är tre år sen vi sågs.
Jag och lilla C.

Fina systerbarn du har :-)
Christin sa…
Kungsbacka är en väldigt mysig stad, när man tänker efter :) liten och mysig.

Ja, det är jättefina ungar! Jag blir så stolt när jag träffar dem och ser hur de växer och blir till :)