15 dagar kvar

... till bokmässan. Alltså två veckor, drygt. Det är så det suger till i magen av nervositet.

Jag lägger inte upp allt i bloggens dagbok, vissa saker hamnar direkt under flikarna KALENDER eller MEDVERKAN. Idag, exempelvis, ligger en intervju med mig uppe på Lerums Bibliotek, och Fågelbarn blir recenserad hos Litteraturkvalster & Småtankar.

Sedan funderar Fanny Gunnarsson på ovan nämnda blogg; Jag kan inte heller sluta fundera på vad nästa bok kommer att handla om och om vem. Kommer hon att fortsätta på inslagen linje med familjetragedier, magisk realism och psykologiska spel?

Svar: ja. För den som varit uppmärksam finns det ledtrådar här på bloggen, rentav.

Kommentarer

Anonym sa…
Kul att du hittade till min blogg! Jag letar och letar, men hittar inget. Kan man skylla på mässtrött hjärna?! Har du fler ledtrådar? ;)
Christin sa…
Jag tycker att rävansiktet räcker ...

:)

Tycker inte du?