Amelia och Linnéa

För ett år sedan, ganska exakt, blev jag kontaktad av en frilansande journalist, Linnéa Bolter. Hon hade snubblat över min blogg när hon sökt på bröllop etc., och vi hade ett så pass bra samtal att hon frågade om jag ville vara med på något annat, också? Vilket jag så klart ville! Alltid lika roligt. Några dagar senare ringde hon. Resultatet blev detta. I tidningen Amelia. Inte hästskit det, inte.
Tack, Linnéa! Hoppas på att få språkas igen någon gång, någonstans.
 

Klicka för större bild!

Funnen inne på Maxi. Dock inplastad. Döm om min antiklimax! Men så såg vi att plasten var öppen upptill. Jag kunde lirka ut tidningen, läsa lite, och pilla tillbaka. Så klart har jag fått ett ex hemskickat. Dock är jag inte hemma. Förrän ikväll.

Kommentarer

Linnea sa…
Det hoppas jag också! Du är en inspiration. Kick ass på bokmässan ;)
Christin sa…
Haha, tack! :) jag ska allt försöka. Men jag är jäääkligt nervös.