Torsdagsschema:

  • 14:30-15:00
    Intervju
    Biblioteks- och Berättarscenen, E-hallen
    Tova Larsson, ung bokbloggare, intervjuar författaren Christin Ljungqvist, aktuell med Fågelbarn.
    Arr: Barnens bibliotek i samarbete med Gilla böcker och Kultur i Väst
  • 16:30-16:50
    Seminarium
    Lokal: F5
    Jag och min förläggare, Anna Danielsson Levin, pratar om Kaninhjärta, Fågelbarn, mitt skrivande, och ett och annat spöke.
  • 17:30-18.30
    Mingel i Gilla Böckers monter
    Kom dit och ta ett glas med mig, Jenny Jägerfelt, Lina Arvidsson, Lisa Bjärbo, Johanna Lindbäck, och många fler! Brukar finnas jordnötter! Salta pinnar! Fina tygpåsar! Om man köper nåt!

Kommentarer

cyndi sa…
Salta pinnar är ju så...salta.
Jag kan få en tygpåse en annan gång ;-)
Lycka till och ha så KUL på bokmässan :-)