Utlottning av Kaninhjärta och Fågelbarn!

Tävlingen är nu avslutad. Jag kommer att dra vinnarna imorgon, onsdag 6 november, på morgonen. Vinnarna får sedan maila mig sina kontaktuppgifter, så jag kan skicka böckerna.

Lycka till nu, hör ni! Och jättekul att så många vill vara med. Jag ska försöka ha fler utlottningar i framtiden, helt klart.

___________________________________________________________________________

Jag har ett gäng böcker hemma som jag tänkte lotta ut. 6 stycken Kaninhjärta i pocketversion och 4 stycken Fågelbarn, förstautgåva. Ni får dem signerade, så klart!

Praktiskt går det till såhär: ni skriver i kommentarsfältet att ni är med, och vad ni vill ha. Det går fint att vilja ha båda. Sen skriver jag ner era namn på lappar, och drar 10 vinnare om en vecka.

Man får absolut länka till det här inlägget från sin blogg, också. Om man har en. Länkkärlek!

Kommentarer

Vad roligt det hade varit att vinna Fågelbarn :-)
louixx [a] gmail.com sa…
Älskade Kaninhjärta, så det hade varit väldigt roligt att vinna Fågelbarn!
Linda sa…
Åh, skulle hemskt gärna vilja vinna Fågelbarn. Ville ju fått en signerad på bokmässan men vi gick ju tyvärr om varandra.
alekzandra sa…
Åh, jag vill vara med i utlottning om Fågelbarn! Hm. och Kaninhjärta så kan jag ge den till syster i julklapp!
Jag skulle vilja vinna Kaninhjärta. Tvingade min bokcirkel att läsa Fågelbarn som vi alla gillade, så nu skulle jag förstås vilja läsa Kaninhjärta!
Jo sa…
Jag skulle jättegärna vilja tävla om Kaninhjärta, som klev in i mitt egna hjärta och sen stannat kvar där.
Alma sa…
Jag håller tummarna för ett ex av Fågelbarn: för den fina framsidan skull, och den förmodat fina texten på boksidorna.
Jenny Green sa…
Har spanat in båda två och tyckt att de verkar väldigt spännande! Skulle bli jätteglad om jag vann en av dem! Ett smycke till bokhyllan. :)
Jag vill gärna ha båda eftersom jag inte läst någon, men är sugen!
Är väldigt nyfiken på Hanna så vill gärna vinna Fågelbarn.
Tyckte väldigt mycket om
Kaninhjärta och vill gärna läsa Fågelbarn nu.
Ninni sa…
eftersom jag har fågelbarn vill jag gärna komplettera med kaninhjärta (som är amazeballz, bara väntar på att få tiden att läsa fågelbarn).
Anonym sa…
Jag vill ju så gärna ha båda! Håller tummarna stenhårt.

MVH Paul
Anonym sa…
Önskar tävla om båda böckerna ,då vi är 3 st generationer som samsas om böcker och läser mycket,delat på FB.
Anonym sa…
Fick aldrig med namn på inlägget ovanför, kl 856
evaflood@telia.com
Anonym sa…
Eftersom jag inte läst någon av böckerna så önskar jag mig båda.
Anita Söllwander
Anonym sa…
Har inte läst något av denna författare, så det vore en ny bekantskap.trevligt om man hittarnyabraböcker.

Andan54@gmail.com
Anonym sa…
Dessa böcker skulle passa min sondotter 17 år som hand i handske. I första hand vill jag vinna Fågelbarn till henne men jättegärna båda böckerna.
i.ronnlid@gmail.com
Anonym sa…
Har tyvärr aldrig haft chansen till någon av dessa böcker . Vill gärna vara med i utlottningen av båda .

blazic@telia.com
qat sa…
Vad glad jag blev när jag såg den här tävlingnen! Jar LÄNGE velat läsa Kaninhjärta men aldrig kommit mig för. Så... Den önskar jag mig hett! :D

Min mejl är ienannandelavlivet@live.se

kram/ qat
Unknown sa…
Ooo skulle vara härligt med lite nya böcker inför vintern!
Har inte läst någon så jag är gärna med i utlottningen av båda!

Karin.ljungholm@gmail.com
Carina sa…
Jag är med :) Boken Fågelbarn vore toppen om jag vann :)
Kram Carina
kattarsel@live.se
Anonym sa…
Skulle verkligen vilja ha båda böckerna . Det går ju inte att välja :)
Hoppas på tur gör :
pia.p-sson@hotmail.com
Petra sa…
Det hade varit hemskt roligt att vinna båda, så att jag kan ge mamma kaninhjärta och behålla fågelbarn själv.
// kram Petra
mozzen@hotmail.com
Anonym sa…
Tyvärr har jag ingen blogg, men jag hoppas på tur ändå. Vill vinna Fågelbarn.

MVH Christina Loveur
Johan sa…
Jag vill gärna vara med och tävla om böckerna!
Anonym sa…
Vinner gärna, låt det bli en överraskning