Kompiskalas, familjemys och opublicerade tillbakablickar

I lördags fyllde Pelle (Gabriella) år. Då såg det ut såhär nedanför restaurang Mañana (innan det såg ut såhär, enligt Joakim, vilket jag skrattade åt hela söndagen):

 
Igår var jag och Kristoffer i Kungsbacka. Träffade min bror, mina föräldrar, och mina systerbarn. Mellan kafé Tullen och systers lägenhet såg det ut såhär:


Sedan fick jag se en hel radda bilder i Kristoffers mobil, som tagits förra året, och som jag helt glömt bort. Så, här har vi 15 november, då jag fick hålla i min bästa väns första onge för första gången. Hon heter Line. Och hon är så, så nöjd med tillvaron.


 
Den 29 november spelades det Jenga i vårt kök. Mamma tyckte det var ganska roligt, samtidigt nervkittlande.

 
Och hon tog helst inga tips från coachen.

 
Vilket ju gick ganska så bra.

 
Den 30 november tog jag och Kristoffer med oss lillebror till Solrosen i Haga. Vi spelade kort. Mycket mysigt. Rekommenderas!



 
Rävsång är skickad till förlaget, igen. Efter första grovredigering. Som den här gången innehöll omskrivning av slut, ändring av karaktär, finjustering av vissa flirtar till tidigare verk. För att bara nämna något. Mina böcker är långt ifrån färdiga när de skickas in för antagning hos förlaget. Men de är så färdiga som jag kan göra dem, på egen hand.


Kommentarer