Författare söker

Hej kära läsare!


Jag är en ung vuxenboks-författare/vass skribent/hejdundrande butiksförsäljare/administratör/projektarbetare som söker ett dagjobb någonstans i eller strax utanför Göteborg, alternativt på distans (ett dagjobb är vanligast ett deltids- eller halvtidsjobb man som författare kan kombinera med skrivet).
Det vore fantastiskt roligt att få något slags arbete/engagemang på något av stadens bibliotek, dock vet jag att det oftast inte går eftersom de kräver att man är högskoleutbildad och det är inte jag.
Det vore givetvis också makalöst spännande att få något slags kulturarbete, därtill, även om det är hög konkurrens om dessa.
Det vore riktigt skoj att få något slags arbete på någon av stadens boklådor, gärna de fristående, dit jag tycker att SF-bokhandeln klassar sig.
Det vore såklart även skönt och behagligt att få något slags arbete på ett kontor/en byrå/i en butik som inte alls har med böcker och kultur att göra, rentav vore det möjligen att föredra då jag kan behöva en paus/bli en vanlig människa titt som tätt.
Jag kan börja arbeta 2 mars.

Känner någon av er till ett arbete där jag skulle kunna passa? Sprid detta inlägg vidare! Har ni kontakter, eller är själv en kontakt? Maila mig på info (snabel-a) christinljungqvist (punkt) se, så kommer vi överens om ett möte!


Tack och hej!


/Författare söker

Kommentarer