Det första ja:et

... damp ner i mailen igår, saker som "välskriven och spännande", "bedårande" och "diskutera utgivning av din bok" stod skrivet, och jag är inte riktigt med på vad som händer, jag fattar det inte (innan avtal är satt, faktiskt innan första redigeringsrundan är gjord, brukar jag vara känslomässigt avvaktande) ... men såhär är det; denna eller nästa vecka kommer Vita Tigern ha ett förlag.

Jösses.
10 månader av mitt liv kommer alltså inte vara bortkastade?
Jag fattar nog på torsdag.

Under midsommarhelgen passerade vi ett utsnitt ur mina futuristiska böcker om Avalon McCoy; jag älskar övergivna platser. Det är som ödesmättad, ordlös poesi. 

Kommentarer

Libertin sa…
Hurra, vad roligt! Och vad trevligt att du bloggar här igen, det är jag hemskt glad åt.
Christin sa…
Så gott att höra; jag har varit lite osäker sen början om jag skulle stänga ner här helt. Det har liksom känts fel ... det hjälper att höra att det uppskattas! :)
Michaela sa…
Grattis, så himla bra!! Tycker också det är kul att du bloggar här igen! :)
Christin sa…
Tack, Michaela! Jag ska ta mig en ordentlig funderare på bloggandet framöver, hur jag ska lägga upp det ... men väldigt värdefullt att få feedback från er läsare!
Bäst är du! Är så nyfiken på vilka nyheter du kommer ha framöver :-)
CharlotteC sa…
Så härligt! Stort grattis till ja:et! Jag ser fram emot att läsa Vita tigern!
Christin sa…
Tack, AC och C, och roligt att "se" er igen! ;)