Ett förlag är valt!


Efter diskussioner, grubbel och en fin insats av Ylva på agenturen har ett förlag äntligen blivit valt! Mitt i sommaren och allt! Tanken var att jag skulle vänta med beslut tills augusti men det blev liksom klart efter agenturens input, så jag meddelade förlaget per sms och nu är saken bestämd, alla jätteglada, jag lättad och pepp; det här blir KANON!

Papper skrivs först i höst, varför jag håller lite på vilket förlag det är. Men för sjutton gubbar; här ska firas! FIRAS!

Fortsätt njut av sommaren nu, det tänker jag göra. 

Kommentarer

Lina sa…
Wohoo så himla kul! Stort grattis, äntligen!
Lyxigt att ha någon att bolla med! Grattis 👍�
CharlotteC sa…
Vad spännande - grattis! Jag har precis skrivit mina allra första papper och firar stort! :)
Christin sa…
Ann-Charlotte; det är en fantastisk tillgång! Jag är SÅ glad för min agentur och tycker det ska bli spännande att släppa ny bok, att se vad det kan föra med sig.

CharloteC: men WOW! Stort grattis till dig med, så himla kul! :) när släpps boken? Kan du säga vilket förlag?
Michaela sa…
Åh, grattis! Fira fira! :)
Christin sa…
Michaela - I will! :) sommarfira!
Agneta sa…
Grattis!! Jag tycker att din genre låter jättespännande och kommer att läsa så snart den kommer ut!
Libertin sa…
Hurra, vad roligt! Njut och fira!
Christin sa…
Agneta - gud så roligt att höra! Tack för peppen, den behövs ... :P
Libertin - jag firar! Men jag har så svårt för att njuta innan man liksom redigerat klart och vet mer vad som krävs. Hjälp, alltså. Denna höst blir tuff, tror jag.
Yihoo!Grattis!
Är nyfiken på vilket förlag det blev!