Bokmässan

I år har jag av förklarliga (skrivliga) skäl inga offentliga punkter på Bokmässan i Göteborg. Jag ska träffa min agentur för första gången (Ylva har jag redan träffat vid ett par tillfällen nu, men det är dags för the gang), gå på förlagsmiddag och förhoppningsvis dricka drinkar med förnämliga författare (och skvallra om andra, mindre förnämliga författare). Därför undrar jag, av rent praktiska skäl, om någon av er ska dit och om ni i så fall önskar träffa mig och få några böcker signerade?

Jag har som sagt ingen ny bok släppt nyligen, men Gilla Böcker kommer sälja mina gamla. I så fall poppar jag in i deras monter när flest av er ska dit. Skriv i kommentarerna!

Annars önskar jag er trevlig mäss, så kanske vi råkas i vimlet! Känner ni igen mig är det bara att säga halloj.


Kommentarer

Christin sa…
Alrajt! Antecknat! :) återkommer om dag när jag samlat in allas röster.
Chriss sa…
Jag ska till Bokmässan! Vi ses väl där?
Christin sa…
Chriss - det gör vi alla gånger! :)