De tio (10)!

Under den gångna veckan låg en tävling uppe här på bloggen. Tio (10) Fågelbarn skulle lottas ut och exakt, precis tio stycken läsare ville tävla. Alltså är saken biff!

GRATTIS!!!
  1. Linda (Skriviver)
  2. Liv (Lugn. Det ordnar sig.)
  3. Anna
  4. Michaela
  5. Sara Pepparkaka
  6. Åsa C
  7. Linn
  8. Elvira
  9. Charlotte
  10. Carola
Ni ska ha fått ett mail av mig - om du inte har det kan jag ha skrivit fel mail, då får du höra av dig ASAP! 
Böckerna skickas senare i veckan. 

Grattis igen och trevlig läsning!

(Bilder lånade från: Prickiga Paula, CRM Nilsson, Frida och mig själv)

Bildresultat för fågelbarn


Kommentarer

Michaela sa…
Det här var helt klart världens bästa tävling! :)
Christin sa…
:) roligt att du tycker!! Jag tycker det var roligt att ni ville vara med!
Kära Syster sa…
Kul med tävling, så himla trist att jag inte "hann" vara med. Men tack vare Lugn Det Ordnar Sig och Skriviver har jag nu hittat hit ordentligt och det känns som en mycket sympatisk plats på internet. Har redan hittat både lugn och självdistans bland inläggen.

Jag har såklart hört talas om dina böcker sedan länge, men nu tänker jag på riktigt slå slag i saken och införskaffa. Dina övriga bloggläsare har övertygat mig. :)

/Anna
Christin sa…
Men hej Anna, och tack för din kommentar! Så roligt att du hittat hit! :) här finns en hel del att ta igen ... skriver du själv kan min etikett Att vara nåt att kolla in. Etiketterna finns i ett moln på högerkanten, en bit ner.

Och läs mina böcker! Do it! De är skitbra, jag svär.
Kära Syster sa…
Haha, jag tror dig! :) Och tack för tips, ska kolla! (Ähum, klart jag s k r i v e r...)

/Anna

Skriviver sa…
Yay! Håller helt klart med Michaela - definitivt världens bästa tävling!

*tyst glädjevrål*
Christin sa…
Haha, så goa ni är! :)
Kul att du lånat min bild! Tyckte så mycket om boken!!
Christin sa…
Paula - ja, den var så fin tyckte jag! Så personlig, liksom. Det känns väldigt särskilt att se mina böcker i händerna på nån annan :) Och roligt att höra att du tyckte om! Snaaaart kommer jag med en ny bok ... det kanske blir till våren, om vi har tur.