Halloj halloj!


Halloj halloj! Sicken tyst och tråkig författare, tänker ni. Men såhär är det: jag skriver. Särskilt november månad. Och sen har jag fått nytt jobb också. Jo visst! Ett RIKTIGT! Inga kvällar, inga helger, inga inhopp här och där helt plötsligt utan ett jobb med bra tider, eget ansvar, stadigt tempo och möjlighet att jobba hemifrån dessutom. Bra lön, goda kollegor, pinch my arm! Det är provanställning i ett halvår, vilket alltid är bra för båda parter, och än så länge jobbar jag 1,5 dagar i veckan som ekonomiassistent, men det passar fint med skrivet just nu. Dessutom blir det ett copy-jobb från onsdag plus annat lir också, så jag är jätteglad!!
Därför är jag en tyst och tråkig författare just nu. Jag brukar bubbla här på bloggen efter att ett manus är inlämnat, som av kicken och adrenalinet. Till dess är det ungefär en månad. 

Kommentarer