Massor av rävar

Jag har visst en drömtydare bland mina läsare? Jag drömde himla märkligt, och tydligt i natt. Det var massor av rävar, alltså överallt! Orangea, och ungarna var svarta. De såg ut att vara döda i snön, sen rörde jag vid dem och då levde de. Så jag försökte rädda dem. Sen befann vi oss på nån medelhavsö där rävarna flöt runt döda under vattenytan.
Och jag förstår inget.
Shoot! :)


I går satt jag och skrev på Göteborgs Stadsbibliotek. Gick bra! När det där gänget som missuppfattade enmansplatserna till grupplatser och som pladdrade om att öppna en pizzeria gick, innan de två chalmeristerna som med monotona basröster rabblade ekvationer. Jag fick i ordning på början till slutet och nu känns det fullt möjligt att fortsätta. Det blir att försöka igen, nästa vecka. Får se om jag kommer över ett grupprum då, eller en väl dold vrå på bibblan. 

Nu ska vi
  • dansa ut julen
  • ta snöpromenad (i termobyxor)
  • hämta baddräkt från Zalando
Senare i kväll blir det middag hos svärfar. Och i morgon kikar vi på ett möjligt lägenhetsbyte i Kungsbacka!

Kommentarer