Göteborg år 2296

... tecknad av Filippo onez Vanzo, ska sitta på Vita Tigerns innerpärm! (!!!) Min idé från början som förlaget nu gör verklighet av, jag är så jäkla, nästa orimligt glad för det här! Var gång jag fått se kartan framträda har jag ryst ända in i djupet av mitt tonårshjärta - såhär satt jag och bästa vännen Charlotte Lundin fd. Knutsson fjorton år gamla, skissade på kartor, tecknade bilder, skrev och skrev och skrev tills vi hade tolv handskrivna böcker! Det är som att gå i barndom, skrivmässigt. Dels att ha fått snickra ihop en egen verklighet av verkligheten, dels att bestämma hur det ska se ut. WOW-känslan är stor just nu.


På onsdag ska jag plåtas för nya författarporträtt, fixat lite kläder och attiraljer som vi får se om jag använder. Det ska punkas till, men på ett sofistikerat sätt ... 

Och redan nu vill jag påpeka att det inte är tjejen i boken som skrivit boken. Heh ... skämt åsido, men den här texten är verkligen sann, läs!

Kommentarer

Annika sa…
Vilken fin karta! Även om det tar emot så är den enda vettiga kommentaren till det "iiiiiiiiiiiiiiiiiiieh!!"
Christin sa…
Eller hur Annika? IIIIIiiiieh! :D