Swecon - mitt program

➤  27 maj (lördag) kl. 13:00-13:45 (45 min.), Mallasalen, Stadsbiblioteket - Att skriva SF och fantasy för barn och unga
➤  27 maj (lördag) kl. 17:00-17:45 (45 min.), Gillesalen, Hotell Clarion Gillet - Environmentalism in speculative fiction
➤  28 maj (söndag) kl. 10:00-10:45, Akademien, Hotell Clarion Gillet - Steampunk och alternativhistoria

Vad Swecon är? Det här har jag lånat in från kongressens hemsida:

Kontur är den nationella sf- och fantasykongressen 2017 (dvs. årets Swecon). Vi kommer att ha ett program som täcker in science fiction och fantasy i alla dess former, med en betoning på litteratur. Vänta er en helg fylld med författarintervjuer, workshops, paneldiskussioner, föredrag och roliga intressanta människor!

Kongressen äger rum 26-28 maj 2017 på Clarion Hotel Gillet i Uppsala. Hoppas att vi ses där!

Kontur / Swecon 2017

Kommentarer

Amanda sa…
Men åh vad roligt!! Har bara tid att gå på lördagen, men markerade båda programpunkterna i mitt egna schema redan innan jag visste att du skulle vara med. Nu ser jag ju fram emot det dubbelt så mycket!
Christin sa…
Kul!! Då ses vi ju där ;)